vineri, 11 septembrie 2009

De la Turambar

Iau de la Turambar rezultatele. Munca de "chinez" cum singur recunoaste. Dar merita "a le citi" si interpreta, fiecare dupa "muschii nostri".

Pentru ca toata cercetare are la baza tot ce au gasit, chiar daca in unele cazuri s-a masluit pe motiv de aburire electorala, cei care citesc tabelul vor avea in atentie pe langa capetele de linie (care inseamna trend) si perioadele cu multa tulbureala (nu de la tulburel, ala vine si el putin mai tarziu) din viata fiecarui candidat.


Culorile sunt cele cunoscute. Nu le spun.

Crin are trendul in urcare. Bate bine la 20% si are sanse bune pentru a creste. Ca sa creasca el trebuie sa muncim si noi, pe langa "pleasca" pe care o ofera Basescu in razboi cu Romania !

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Si eu am stat ieri sa ma uit la grafic. Nu prea am inteles cresterea lui Basescu de la inceputul lunii septembrie. Sau a aparut atunci vreun sondaj CSOP? Apoi m-am mai intrebat oare de ce a crescut Geoana... Pana la urma am renuntat sa mai analizez, si am zis ca doar trendurile sunt importante. Si mi se par OK. :)

Crăciun Florin spunea...

@Lilick,

Basescu a crescut in septembrie din cauza de CSOP. Geoana creste din cauza de "Hrebenciuc". Chiar Turambar semnaleaza "ciudateniile".

Crin creste, dupa o absenta cidata. Pentru mine. Totusi, aseara, la Gadea, parca am inteles ca in PNL au avut loc niste clarificari. Crin a spus ca in perioada absentei din media a avut de lucru la partid ?!

Sper ca s-au lamurit problemele si PNL va trece la treaba.

Am o idee. Sa imi fac un ecuson prin care sa sustin magistratii. Sedinta de ieri de la CSM este pacat sa nu fie exploatata in detrimentul lui Basescu. Cred ca PNL ar trebui sa isi faca publica sustinerea fata de magistrati in urma sedintei de ieri de la CSM. Chiar o sa-i scriu lui Crin treaba asta. Poate o faci si tu si altii ca noi. Magistratii trebuie sa stie ca au in PNL o forta politica prietena.