miercuri, 8 iunie 2016

Nerușinată imbecilitate.

Am mai cerut și cer încă excluderea unor membri ai PNL care își găsesc de cuviință să iasă în public cu atacuri la alți membri ai PNL. Fie de la conducere, fie simpli membri luați la grămadă, calificați ca imbecili sau mai știu eu cum.

Unul dintre ei este Theodor Paleologu. Un aventurier politic. Un client al jurnaliștilor cu specialitatea scandal și destrămare a realității. Nu am fost mirat să văd la posturile Tv burtiere cu „o parte a PNL cere demisia conducerii centrale, a celor doi copreședinți”. Partea aia a partidului fiind formată din aventurieri, mult iubitori ai altor formațiuni politice, agresivi cu propriul partid în plină campanie electorală.

Dacă este să reproșez ceva conducerii PNL, la nivel central, este lipsa de reacție față de astfel de ipochimene. Nu le pot spune altfel. Rezultatul muncii lor ? Destul de însemnat, spun eu. După cum spun „sondorii”, 15% dintre liberali au votat cu USB și Nicușor Dan. Alți 10% au votat cu alte partide. Nu este greu de ghicit că au votat cu ALDE sau chiar cu PSD. De fapt, o parte dintre ei, în extazul scrierilor pe Facebook au cerut insistent colegilor de partid să nu voteze cu candidații PNL, fie ei la primării, fie ei la consiliile locale. Mai grav, membri ai PNL care s-au afișat în campanie cu alte partide, ALDE, PMP au rămas pe loc, ca membri. Nici o reacție corectă, de apărare a restului organizației, a organismului organizației. Ca militar, nu accept acest fel de comportament. Trădătorii, panicații, pesimiștii sunt înlăturați. Este singurul remediu. În plus, activismul politic este voluntar. Din moment ce eu vin ca voluntar în partid, pentru apărarea unui interes, politic el, nu pot fi de acord ca cei din conducere să admită ca interesul meu politic să fie denaturat, stricat pentru considerente străine. Mai bine rămânem cu mai puțini membri decât să tolerăm pe cei care nu respectă drepturile celorlalți membri. Nu negociem. Eu vreau liberalism, eu vreau ca PNL să continue linia ideologică liberală, nu sunt de acord cu neo-liberalismul, ordo-liberalismul sau mai știu eu ce invenție politologică mai au unii în cap. Nu sunt de acord cu comportamentul laș al unor lideri care se feresc să pună piciorul în prag unor indivizi de teapa lui Paleologu.

Paleologu nu este singurul care cere, de fapt, excluderea Președintelui de onoare Mircea Ionescu Quintus. Mai sunt și alți milogi care se pretează la o astfel de măgărie. Eu îi spun lui Paleologu să își dea demisia din PNL. Nu are ce căuta în PNL. Nu a adus nimic în PNL. Nu are nici o contribuție. Vorbe goale și zâzanie. Să meargă la USB sau USR cum se va numi partidul „organizațiilor civice” coordonate de Alina Mungiu Pippidi și susținute de GDS.

Paleologu este unul dintre cei care se zbate ca PNL să renunțe la tradiție, la continuarea unei linii politice care a avut succes. Este unul dintre cei care vrea să modifice liberalismul susținut încă de un mare număr dintre membrii PNL cu un fel de „hei-rupism” politic axat pe ideologii false. Este un oportunist politic și văd că se zbate să inducă oportunismul în politica PNL. Afară cu el ! Să meargă unde dorește.

Am mai văzut la unii colegi idei crețe. Alergatul după personalități este o eroare decizională. Atragerea unor personalități este însă cu totul și cu totul altceva.

La București s-a greșit grav „alergând” după Nicușor Dan și USB. Cei care au ales această variantă au greșit grav. Milogeala față de anumite personalități pentru aprecieri pozitive este, la rândul ei, o alegere greșită. Așa-numitele personalități din GDS au insultat grav membrii PNL, desconsiderându-i. Nu am văzut, încă, o reacție la aceste insulte, la aceste desconsiderări. Nu o fac liderii, am dreptul să mă apăr, ca persoană fizică, ca membru.

Să nu se uite un lucru elementar. Sunt un membru care s-a dus să își promoveze interesele politice personale într-un grup care are aceleași interese. Nici o conducere a PNL nu are mandatul să îmi neglijeze interesele ci are obligația să mi le apere prin îndeplinirea atribuțiilor pe care fișa postului le prevede. Avem reglementări clare cu privire la indivizi precum Paleologu sau senatorul de la Bihor (care nu este la prima excentritate). Aceste persoane trebuia de mult timp excluse.

În București trebuie făcută curățenie. Așa cum a constatat un coleg, orgoliile trebuiesc eliminate. Bicefalitatea trebuie să își termine epoca. Cui nu-i convine, are unde merge.

Președinții de organizații din București și-au dat demisiile. Este normal. Ei sunt răspunzători pentru modul în care s-a purtat această campanie. Am o observație de făcut. Campania s-a desfășurat în teren. Pentru fiecare zonă au fost responsabili. Aceștia ce vor face ? Sunt curios să văd câte voturi pro-PNL s-au obținut în fiecare zonă. Nu am auzit nimic despre persoanele care au gândit și coordonat activitatea de promovare a PNL în București. Și, să nu uităm, pierderile în București ale PNL au și alte cauze, generate de imaginea publică proastă a unor lideri sau candidați ai PNL. La Sectorul 1, la Sectorul 4, la Sectorul 6. Nu a contat sectorul în care își desfășurau activitatea. Bucureștiul este un sat mai mare. Se întâmplă ceva în Sectorul 1 te te înjură cel din 3, 4, 5.

Imbecilii care încă mai sunt în PNL, plus jurnaliștii, cer cu insistență demiterea conducerii centrale. Ei bine, nu sunt de acord. Doar în București a fost o campanie greșită. O campanie măcinată de orgolii. Bucureștiul și-a făcut singur campanie.

Nu este corect să ne luăm după nebunii care nu au ce face și promovează tot felul de idei tembele. În lunile care au rămas până la alegerile parlamentare, trebuie să facem corecturi la București și în mod excepțional în alte locuri în țară. Pentru că în afara Bucureștiului, alegerile locale au fost bine conduse. Dacă am avut pierderi în restul țării, putem spune fără nici o greșeală că și Bucureștiul, prin comportamentul liberalilor în București, are o contribuție.

Senatorul Știrbu a făcut o afirmație corectă. Dacă se exclude Bucureștiul din statistica acestor alegeri, PNL a câștigat. PNL este tras înapoi de București. Să fie clar. Unde este buba trebuie operat.

Niciun comentariu: