vineri, 12 iunie 2009

Aniversarea a 40 de ani de la terminarea liceului


Sunt unul dintre absolventii Liceului Militar "Stefan cel Mare" din Campulung Moldovenesc, promotia 1969. Un "nasturel" original, unul din multii "nasturei" plecati pe drumul vietii militare pentru a ajunge maresali ((nu (?!), toti soldatii au in ranita bastonul de maresal (!), de la Napoleon citire)).




Mi-am anuntat participarea cu speranta ca ma voi intalni cu cati mai multi dintre fostii colegi, de clasa sau de liceu.

Va fi o imensa bucurie sa il revad pe dl. prof. Radasanu Dan, dirigintele clasei noastre, "F", si profesorul de fizica. Chiar daca eu nu am fost cine stie ce "speranta" in materie, in general la materiile reale. De aia am fugit de ele si m-am ascuns la cele umane urmand o facultate de drept !

Trebuie sa multumesc lui Iuliu Craici, acum cetatean american, pentru poza de grup. Multumesc Iuliu ! Il pun si pe el aici, cand era mai tanar si ...
Eu sunt "nasturelul" din stanga, penultimul rand, cu ochelari. Si vroiam, pe atunci, inainte de examenul medical de final, sa urmez institutul de marina sau scoala de aviatie. Am avut un "NU" rasunator. Chiorule ! De ciuda am ales arma infanterie, specialitatea graniceri. Bine am facut !

Un comentariu:

Crăciun Florin spunea...

Salut Ilie si bine ai venit pe blogul "barfelor care te scapa de stres".

M-am uitat la site-ul firmei tale. Esti tehnic mai tata, mai ! Mi-am prins urechile. Stiu ca exista radio-amatori, unii mai profesionisti ca altii dar eu nu am incercat. Nu le am cu partea asta, nici soft, nici hard. Singurele mele incercari in materia aparatelor electronice au fost prin anii '80, cand desfaceam televizorul si cautam dioda, siguranta sau legatura defecta si, important pentru mine, construiam antene pentru a prinde rusii si chiar mai departe prin superrefractie turcii si bulgarii la Sulina unde eram comandantul unei companii de graniceri.

Multumesc de invitatie si nu este exclus sa vin sa te vad in zilele urmatoare. Chiar daca de la mine, de langa Timpuri Noi, am impresia ca pana pe Calea Ferentari este "drum lung". Te sun inainte de a pleca la drumul lung sa te pot prinde "pe pozitie".

Inca odata ma bucur ca ai dat semnul de viata !