sâmbătă, 13 iunie 2009

Cu inima de stelist

Sunt si eu om. Trebuie sa imi fie recunoscuta calitatea. Printre alte vicii, il am si pe acela al iubirii fata de echipa de fotbal "Steaua Bucuresti".

Eram pe la varsta de 8 ani. In 1958. Locuiam in Moinesti, din raionul Moinesti, regiunea Bacau. Asa era pe atunci impartita tara. Urma sa aiba loc un meci din Cupa Romaniei intre Dinamo Bucuresti si Minerul Comanesti, la Comanesti. Un meci intre unul dintre gigantii vremii si o piticanie de echipa locala, mai inimoasa ea si destul de curajoasa. Un director de la Trustul 4 Extractie Moinesti ne-a adunat pe noi, copiii si o parte dintre lucratorii trustului si ne-a dus la meci cu masinile firmei. Niste camioane rusesti. Am urmarit meciul din tribune si am strigat din toti plamanii pentru Minerul Comanesti. La o faza de la mijlocul terenului un comanestean a driblat vre-o doi dinamovisti si i-a trimis dupa tigari. Lesinati, dinamovistii s-au intins pe teren din proprie vointa insa arbitrul a fluierat fault la comanestean ! Huoooo arbitrul ! Nu stiam noi, copii fiind, ca arbitrii romani erau cu norme intregi sau partiale la Dinamo. Au ramas in timp asa. Se vede si azi. Mai mult, niste dinamovisti nervosi s-au dus la tanarul comanestean si i-au carat niste pumni in cap pentru tupeul de a face din colegii lor niste caraghiosi. Huoooo Dinamo. Dupa meci, castigat de Dinamo cu vre-o 9-1, am hotarat, noi copii, cu ce echipa vom tine in viitor. In afara echipelor locale au primit creditele noastre Steaua si Rapid. Eu am ales Steaua. Peste timp, fostii prieteni din copilarie, cu mici exceptii, au ramas, la fel ca mine, alaturi de echipele alese atunci. Asta este istoricul iubirii mele pentru Steaua. Azi, ei bine, azi sufar de niste ani din cauza lui Becali si a neamului sau care mi-au confiscat "iubirea" pentru a o pune la produs pe centura ilicitului in fotbal.

You Tube este ca un sac fara fund care aduna, aduna si iar aduna imagini, atitudini, informatii ...

O sa pun mai jos unele dintre ele. Hai Steaua !



Imi place.



Si asta.

Daca nu ar fi Becali si neamul lui de profitori ar fi mai bine.

Niciun comentariu: