miercuri, 3 iunie 2009

Procesul cu RDS-RCS

Azi am avut infatisare in procesul meu cu RDS&RCS, la Judecatoria Sector 5.

Pe scurt. RDS&RCS a avut o promotie cu telefoane mobile. S-a prezentat acasa un individ care a aratat oferta RDS&RCS, fiica mea a semnat un act aditional la contractul de telefonie (la care se adauga promotia firmei), au lasat un telefon mobil si am mers mai departe. In prima luna nici o surpriza. De prin luna a doua incep surprizele. Apar sume mari de bani ca plata pentru convorbiri efectuate. Sotia a solicitat la reprezentanta din Vitan extrasul cu convorbirile efectuate. Surpriza ! Un telefon strain la mine in casa ? Si vorbea ala ceva de speriat. Prin Iordania, Ungaria, prin Romania. M-am dus la sediul central al RDS&RCS sa sesizez treaba, dupa ce am dat un e-mail la firma. Nu am fost primit, mi s-a comunicat de la intrare ca o sa fiu anuntat la domiciliu cand sa vin la interviu ? Paranormali.

Am intocmit o notificare crezand, de buna credinta, ca s-a facut o confuzie de nume. Nu mi-au raspuns. Nu mi-au adresat nici o invitatie sa lamurim problema. Dupa mai multe discutii cu avocata mea, Ana-Maria Bratianu, i-am dat in judecata cerand instantei sa constate care este debitul meu real fata de firma. De atunci sunt in proces cu ei, de anul trecut din toamna. Pana acum, s-a reusit, de catre ei, sa transfere cauza de la tribunal la judecatorie.

Azi nu s-au prezentat sa depuna originalul actului aditional pe care se baza cererea lor ca eu sa platesc aproape 1900 Ron. Fiind la a treia infatisare, dupa ce la una au fost atentionati iar la a doua au fost sanctionati de instanta, instanta a dispus ca se respinge proba lor - actul aditional buclucas - si a admis proba noastra cu inscrisuri si cerea av. Ana-Maria Bratianu a probei cu interogatoriul paratului pentru stabilirea concreta a debitului datorat - undeva intre 4 si 5 Ron. A admis, la inscrisuri, si doua pagini din EvZ care a tratat problemele cu care se confrunta beneficiarii serviciilor RDS&RCS, convorbiri fictive de pe telefoane, telefoane fantoma etc.

Ma apropii de final. Dupa acest proces voi incerca sa imi recuperez sumele de bani platite in avans pentru internet (pana in martie 2009, inclusiv) desi nu am mai avut internet de la 01 noiembrie 2008 (?) si alte servicii pe care firma asta spune ca le-a prestat insa nu este adevarat. Apoi, ei bine apoi, cu hotararea favorabila din acest proces, ca proba certa, voi deschide o actiune penala impotriva RDS&RCS pentru incalcarea prevederilor legale privind protectia persoanei cu privire la prelucrarea datelor personale ale acesteia. Sunt niste sanctiuni acolo care se cuvine a fi platite de RDS&RCS dar si despagubiri. Firma asta merita.

Din cauza comportamentul absolut abuziv al RDS&RCS am renuntat la serviciile lor in Bucuresti, mai am un contract complet cu ei la Constanta, si am luat tot pachetul de la Romtelecom: telefon, internet, programe TV.

Niciun comentariu: