marți, 23 iunie 2009

Stupid !


Citesc pe blogul deputatului PNL Alina Gorghiu urmatoarea informatie:

"PS2. Dna Anastase a supus la vot o propunere, pe care eu, foarte sincer marturisesc, nu am inteles-o, desi a trecut la vot! Adica a supus la vot propunerea ca Parlamentul sa trimita catre Parchetul General o scrisoare prin care solicita lamuriri asupra votului dat in cazul Nastase: adica, daca am gresit, ori nu. Cum e posibil asa ceva? Cum sa ceara Parlamentul parerea pe asa ceva sau orice altceva unui Parchet?!? Eu nu am votat deloc, ca mai mare aberatie n-am pomenit.".

Sincer, nu mai inteleg nimic din comportamentul pedelistilor. Ce vor ei ? Cum este posibil "sa ceri lamuriri Parchetului General cu privire la votul dat de parlamentari in cazul Nastase" ! Astia vor sa subordoneze Parlamentul lui Kovesi si Morar ? Cum de au fost de acord tipicarii si scortosii juristi ai PSD ? Este clar, vine sfarsitul luimii !

update:

Pe blogul lui, dand un raspuns, Mihai Voicu afirma ca la cererea UDMR si cu votul PD s-a hotarat sa se ceara lamuriri suplimentare Parchetului General in dosarul Nastase. Nu detaliaza ce anume inseamna "lamuriri". Poate fi, de exemplu, o cerere de completare a dosarului cu date noi care sa impuna o pozitie a Camerei prin vot, pentru a da o finalitate acestui dosar (finalitate politica si juridica).

Niciun comentariu: