sâmbătă, 27 iunie 2009

Preludiu

Azi este zi nasoala. O simt cum nu vrea sa ma lase nici-pace. Vreau sa scriu despre "Raportul Sterling" al PSD+PD-L, varf de lance Iulian Iancu (purtator si asta al unor interese mai mult obscure decat transparente). Nu prea pot. Eu incins, afara cald, treaba buna ioc.

"Trag" din cafea si "sorb" din tigara dar nu imi pleaca nici oful si nici lenea. Am adunat eu ceva despre acest raport al Comisiei conduse de Iancu dar imi lipseste raportul. Am tot incercat sa il gasesc dar nu se poate. Opinia separata a PNL o am. Actele normative le am. Contractul si actele aditionale nu. Dar se poate, totusi, incropi o idee despre initiativa lui Iancu si rezultatele ei. Poate mai tarziu, pe seara, dupa ce imi piere lenea.

Alta treaba ar fi cu emisiunea de ieri a lui Firea, cand o emisiune cu invitat s-a transformat intr-o ... nici nu stiu cum sa-i spun. Oricum, Crin Antonescu era acolo pe post de "mobila". De lux ea daca a tacut "admirand" abrambureala emisiunii.

Regret moartea lui Michael Jackson, asa cum regret moartea oricarui om care se stinge prea devreme. Nu am fost un fan al lui insa mi-au placut unele melodii. Nici ureche muzicala nu prea am asa ca ... Despre acest trist eveniment nu am ce scrie. Nu este domeniul meu.

Ce mai face Basescu ? Face declaratii. A aflat ca ungurii isi propun un candidat pentru prezidentiale si le da in cap cu declaratii nationaliste. Ce mai face "Traian" Boc ? Nimic diferit fata de ce stim. Minte. Minte cu fata zambitoare si convingere. Asta nu s-a trezit inca. Fie doarme fie s-a imbatat cu cinzeaca de putere oferita de Basescu.

Raman cu gandul la Raportul Sterling. O sa scriu despre el mai tarziu. Sunt lucruri interesante acolo.

Pana atunci ma uit la poze. Prietenul Razvan Sabau, drumet pozar, are un site grozav. Ma uit la pozele lui si imi inchipui ca sunt "acolo", iarna, in Ciucas, in Fagaras ... Barrrrr.
Fagaras. Ce poate fi mai frumos ?!

Niciun comentariu: