luni, 19 octombrie 2009

A murit Radu Timofte.

Azi am aflat, din presa, ca Radu a murit. Sa-i fie tarana usoara !

In completarea informatiilor despre Radu de la Realitatea Tv, de unde am luat stirea, aduc informatia ca a absolvit, in anul 1970, la Sibiu, Scoala de ofiteri de infanterie, specialitatea graniceri. Cand am intrat eu in Scoala, el era in anul III. Era mai mare ca mine cu un an insa eu sunt din promotia "repetenta" a liceului anului 1968 cand s-a hotarat sa se treaca de la 11 clase la 12. Asa ca promotia mea a mai repetat un an. El a fost din ultima promotie cu 11 clase.

Daca imi aduc bine aminte, Radu era comandantul Batalionului de Graniceri Botosani cand sora lui a ramas in strainatate si, ca urmare, a fost exclus din armata.

Cand primesc stiri ca mi-a murit un coleg (amandoi am fost ofiteri de graniceri, din promotiile "cu scoala"), un cunoscut, o persoana cu care candva am impartit viata, am un sentiment de frustrare. Mai mult, amandoi am fost, cum s-ar spune, "contarani". Ne-am nascut in orasul Roman, din jud. Neamt, cetate a lui Alaxendrel Voda.

Sunt trist azi. Pacat. Mi-a murit un fost coleg.

4 comentarii:

sandman spunea...

Eu cred ca a fost executat ca si Musetescu. Stiau prea multe despre prezident.

Crăciun Florin spunea...

Stiu ca era bolnav. Musetescu avea cancer.

Evident ca fiind de atata timp in politica, amandoi aveau multe informatii despre prezident. Radu cred ca nu le-a tinut doar pentru el. La fel si Musetescu. Daca s-a pretat la asa ceva, a facut-o cu pacat.

sandman spunea...

Din zona puterii au murit cam multi de cancer... galopant. As aminti doar pe prof. Iorgovan si pe sen. Dan Iosif.
Sau sufar eu te Teoria Conspiratiei?
Totusi, dupa ce-am vazut cum s-a intimplat cu spionul ala rus de la Londra, am un sentiment de deja-vu.

Crăciun Florin spunea...

Posibil sa ai ceva probleme cu conspiratiile. Nu este exclus. Pana una alta, Timofte era bolnav de leucemie iar Musetescu de cancer.

Citeste la Mihai Voicu pe blog o revolta a acestuia fata de cum a inteles Morar sa "instrumenteze" dosarul lui Musetescu.