luni, 5 octombrie 2009

Basescu candideaza.

Nu este o noutate. Este o stire de aproape 5 ani. Nou este doar faptul ca si-a anuntat candidatura pentru un nou mandat la Sannicolau Mare, in jud. Timis. Nu la Basescu TV (B1TV), nu la TVR, nu la o conferinta de presa unde sa fi vorbit, sa spunem, despre intentiile lui imediate si de perspectiva privind politica externa a Romaniei (o atributie a sa in privinta reprezentarii). Nu. A anuntat, asa, deodata, raspunzand la intrebarea unui batran din multime (unul din cei care constituie o povara pentru Guvrenul Boc, un "asistat social" !).

In timp ce o facea pe mimoza, Basescu isi organiza treaba. EvZ, ziar serios, prezidential basescian si portocaliu cu vechime, ne anunta ca echipa lui Basescu de la PD-L, imediat dupa "anunt" a dat drumul la pliantele marinarului catre organizatiile portocalii din teritoriu. Iar in fata reporterilor, pedelisti cu pata portocalie in frunte se declarau "surprinsi". Hai sa fim seriosi.

Basescu are sloganul "Atitudinea care schimba Romania". Ei bine, eu nu vreau sa schimb Romania, o vreau asa cum este ea. Eu vreau sa schimb insa raporturile sociale si organizarea portocalie a administratiei tarii, fie ea cetrala sau locala. Eu vreau ca Romania, ca tara, sa revina la valorile in care eu cred, eu vreau ca Romania sa fie locul in care sa pot fi liber, sa pot gandi liber, unde sa nu am niste ochi portocalii care sa se uite prin gaura cheii, niste urechi portocalii care sa imi asculte telefonul, niste degete portocalii care sa imi faca dosar de opozant al regimului portocaliu basescian. Eu nu vreau o Romanie portocalie. Destul am trait in Romania rosie a comunistilor ca sa accept acum o Romaniei portocalie a basescienilor. Ar insemna ca degeaba au murit atiti oameni la Revolutie, ar insemna anularea tuturor miscarilor pentru libertate ale romanilor de dupa Revolutie, iar aici, fenomenul Piata Universitatii ar deveni o tulburare banala produsa de niste "derbedei". Este grav ca tortionarii de la Revolutie si cei care au macelarit manifestantii din Piata Universitatii, ajunsi acum la putere, sa continue, prin Basescu, procesul de intoarcere la dictatura comunista.

3 comentarii:

Codrin Scutaru, Blog de analiza politica si personala spunea...

Si-a anuntat candidatura exact la 5 ani de la momentul teribil in care a plans pentru "Draga Stolo"...ca un facut!

Lilick Auftakt spunea...

Si eu vreau Romania asa cum este!!!

http://sorinoprescu.ro/ (anunt Oprescu)

Crăciun Florin spunea...

Codrin

Buna observatie.

Lilick

Ne adunam, ne adunam. M-am uitat la ce mi-ai spus. Astept.