sâmbătă, 10 octombrie 2009

Basescu in campanie


Am primit un e-mail cu ce vedeti mai sus.

5 comentarii:

Alexandru Marin spunea...

Ca tot i-am descoperit partea poetica a marinarului...

niku_elektriku spunea...

frumos autoportret, ciomule, pardon, cepeco !

niku_elektriku spunea...

faaaa, da ce blog de propaganda puraaaa !
atzi revenit la matca...

Crăciun Florin spunea...

Alexandru Marin,

Se vede ca are si o "parte poetica" ? Parca era doar "pragmatic".

Nu l-am ascultat, dar am inteles ca si-a recitat o poezie din tinerete, cand era marinar. Daca a pastrat-o (?!), inseamna ca a sperat sa o lanseze candva in timp, in vremuri mai bune. Am inteles ca a a fost apreciat ca fiind mai ceva decat Paunescu, iar Adrian este o forta in poezie !

Crăciun Florin spunea...

Salut @niku elektriku,

Esti dur. Dar ai dreptate. Fac propaganda pentru PNL. Nu imi plac Basescu si famiglia. Nici de frica.