vineri, 27 noiembrie 2009

Basescu a devenit "muza"

Iau de la niste prieteni, de aici. Se pare ca circula pe net.

BALADA LUI BASESCU

Si daca ramuri bat in geam,
Si iese iarasi Chioru,
Eu am plecat la Amsterdam,
Ca s-a tampit Poporu’.

La carma bietei noastre tari
Se afla un golan,
Cu-apucaturi si comportari,
De mare betivan.

Scandal facu,scandal va face,
Acesta este-al lui profil.
Un cincinal e peste poate
Sa mai suport acest vechil.

Si daca tot iesiti la vot-
Caci voi sunteti poporu’,
Eu sper ca n-ati orbit de tot,
S-alegeti iar… pe Chioru.


4 comentarii:

sandman spunea...

Corect! Magarul n-are demnitatea de a-si dea demisia.

Crăciun Florin spunea...

Nu doar demisia. Ci si retragerea candidaturii !

[D][S][N] spunea...

Le'am dat si eu in urma cu vreo saptamana ! :)
Asa muza, mai bine nu se mai publica nimic urmatorii 5 ani !...

Crăciun Florin spunea...

Pai bine prietene Dragos, fara o "muza" nu poti scrie poezie !

Fostii mei colegi de liceu, de la care am luat "Balada ...", sunt pensionari militari. Au o parere foarte proasta despre Basescu si, chiar de nu sunt sustinatori PNL sunt de buna credinta.