joi, 19 noiembrie 2009

Scrisoarea lui Crin Antonescu.


SCRISOARE PENTRU CEI CARE DORESC SA MA VOTEZE

De regulă, în ultimele zile de campanie candidaţii se adresează mai ales nehotărâţilor, încearcă să mai obţină voturi, să-i convingă pe cei care oscilează între o opţiune sau alta. Eu am ales să mă adresez direct dumneavoastră, cei convinşi deja că eu pot fi o soluţie la actuala situaţie din România. În primul rând ca să vă mulţumesc pentru încredere şi pentru energia pe care aţi reuşit să mi-o transmiteţi pe parcursul acestor săptămâni lungi şi grele. În al doilea rând, ca să vă spun un lucru foarte important.

Toate analizele sociologilor serioşi arată că dacă cei care vor să voteze cu mine vin la vot, eu voi ajunge în turul doi. Ăsta este motivul pentru care de cinci săptămâni vi se transmite din ce în ce mai tare şi mai apăsat ideea că nu am nicio şansă, în special prin sondaje trucate, dar şi prin comentarii care consideră un lucru de la sine înţeles că finala se va juca între domnii Băsescu şi Geoană.

A fost o campanie foarte grea, pe parcursul căreia a trebuit să fac faţă la două maşinării uriaşe de propagandă. Sau, pentru că suntem deja o echipă, a trebuit să le facem faţă împreună. Aceste maşinării n-au reuşit să vă convingă să vă schimbaţi opţiunile, dar pot reuşi să vă demobilizeze. Să vă facă să staţi acasă, convinşi fiind că nu am şanse. Realitatea e cu totul alta. Marea mea şansă sunteţi dumneavoastră. Sunteţi mulţi. Votul dumneavoastră mă va aduce în turul doi. Iar în turul doi sunt cel care are cele mai multe şanse să câştige în faţa lui Traian Băsescu.

Mulţi vorbesc acum şi despre "votul util". Ne spun că, dacă vrem să scăpăm de Băsescu, să votăm cu Geoană care are mai multe şanse. Eu vă propun un lucru simplu: veniţi la vot toţi cei care vreţi să votaţi cu mine şi vom vedea duminică seara adevărul. Nu vă faceţi griji pentru turul doi. Până şi sondajele aranjate arată că pot căştiga detaşat, în vreme ce situaţia domnului Geoană e mult mai complicată şi s-ar complica serios pe parcursul următoarelor două săptămâni, când vor apărea "dosare" pe care cei care au guvernat împreună până în septembrie le-au adunat unul despre altul.

În plus, am mai spus-o, e important să scăpăm de Traian Băsescu. Pentru România bunului-simţ e la fel de important şi ce punem în loc.

În aceşti ultimi ani, ţara a fost condusă mai mult ca oricând prin minciună. Acest sistem rău vrea să se menţină la putere prin singura metodă pe care o ştie, tot minciuna. Am decis să vă scriu pentru că primiţi mesaje false de atâtea săptămâni. Dacă aveţi încredere în mine şi în ceea ce propun, puteţi avea încredere şi în acest ultim mesaj: vom caştiga dacă veniţi la vot!

Al dumneavoastră,
Crin Antonescu

Eu sunt hotarat sa merg si sa il votez. Cred ca are dreptate. Cu cat mergem mai multi la vot cu atat sansele ca visele noastre sa se implineasca vor fi mai mari.

Actualizare.

Cititi aici, in "Cotidianul" interviul luat lui Crin Antonescu.

4 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

De-abia astept! :)Din '96 n-am mai votat cu atata placere.

Crăciun Florin spunea...

Si eu !

Anonim spunea...

Si eu imi aleg pt. prima oara presedintele. :-)

Crăciun Florin spunea...

Sper sa o faci cu bafta atat pentru tine cat si pentru noi, ceilalti !