miercuri, 4 noiembrie 2009

Leapsa de la Alina Gorghiu. Un cadou pentru presedinte.

Imi pun tol festiv si ma gandesc intens la cadou. Ce sa-i ofer ? Alina Gorghiu i-a oferit un dictionar cu sinonime sau un carnet cu formulare de demisie. Motivarile sunt super.

In primul rand ii urez "La Multi Ani !". Este om. Cam nabadaios dar om, totusi. Mai mult, este de varsta fratelui meu mai mic si sunt om sensibil.

Am inteles de la niste colegi pensionari, militari de cariera, ca este colonel in rezerva. Pentru ca si eu am acelasi grad, ii fac cadou urarea sa aiba "pensie lunga". O "pensie nesimtita" ca a noastra, nu ca salariul lui, onest, de Presedinte si sa traiasca din ea (legea lui Boc nu ii mai da voie sa ia si bani de la stat).

Da. Cadoul meu este o invitatie, invitatia de a se pensiona. De ce ? Pentru ca nu cred ca exista un armator serios in stare sa riste atat de mult si sa ii dea comanda unei nave. Tecutul lui in marina nu se prea impaca cu succesul si grija fata de nava si echipajul acesteia. Basca apucaturile lui de contrabandist care pot pune in pericol reputatia armatorului. Dar in partea Levantului nu este exclus sa aiba o oferta cu un vapor specializat pe transporul animalelor vii, pentru tarile arabe. "Rabunion ...", pavilion Liban, care transportau oi si berbecuti vii pentru arabi ar fi o varianta pentru el. Hayssam, partenerul lui de potlogarii se pare ca s-a imbracat cu "lana de aur" a libertatii si a scapat ca orice "argonaut" de treaba de ochiul holbat al statului printre mioare, cu o astfel de nava.

Sa se pensioneze. Va pierde alegerile si va pierde si PD-L. Hienele comunistoide ale PD-L il vor manca. Imi imaginez pe Boc infierand, cu manie proletara, politica gresita aplicata de sarbatoritul de azi si pierderile incomensurabile suferite de partid (Gallup spune ca PD-L mai are 27%). Basca, pupinbaseii Tismaneanu, Patapievici, Liiceanu si alte nume gedesiste care il vor toca marunt-marunt. Hrusciov la "terminat" pe Stalin. Boc il va "termina" pe Basescu. Nu mai spun de ceilalti, tinuti in frau pana acum. Blaga, Videanu, Berceanu, Stolojan, Valeriu Stoica si, sa nu uit, Boureanu !

Triane asculta de sfatul meu. Iesi la pensie ! Este cel mai bun cadou pe care ti-l pot face.



Niciun comentariu: