luni, 23 noiembrie 2009

Dupa o noapte de odihna.

Rezultatele votului nu mi-au placut. Dar este treaba mea. Nu mi-a placut nici cum a vorbit Crin. Este treaba lui. Ultimul discurs a mai fugarit niste aderenti la cauza liberala. Pacat.

Ma uit la Mediafax si vad rezultatele dupa ce au fost numarate voturile din 48% de sectii de votare: Basescu 32,84%, Geoana 29,17%, Crin 20,78%. Aproape de unele exit-poll-uri. Mai sunt de numarat.

Aceste alegeri au fost axate pe dorinta de a vota un candidat. Turul II va fi semnificativ diferit. Apare, masiv, votul negativ. Iar obiectivul nostru este sa scapam de Basescu. Romanul are o vorba: te faci frate cu dracu pana treci puntea. Asta este puntea noastra !

Eu unul am un crez, o conduita, o speranta. Cand promit ceva ma tin de cuvant. Cu tenacitate si cu acceptarea unor eventuale pierderi. Nu fac pe altul vinovat de neputinta mea. Iar merg la vorba inteleapta a romanului si accept faptul ca asa cum imi astern, asa dorm. Iar experienta de viata imi spune ca un contract se desfasoara asa cum a fost construit si acceptat. Daca merge prost, inseamna ca l-am scris prost. Iar eu am un contract, de 20 de ani, cu libertatea. De aceea am devenit sustinator al PNL si cred in principiile liberalismului si in faptul ca cei care activeaza in PNL sunt la fel ca mine.

Inainte de primul tur PNL a icheiat o intelegere cu PNT-CD "Sarbu", nucleul partidului lui Corneliu Coposu. Este obligatia PNL de a respecta intelegerea convenita pentru refacerea dreptei romanesti. PD-L si Traian Basescu nu fac parte din dreapta romaneasca. Cred, sper, ca liderii PNL sa nu incheie un act cu PD-L. As considera asta o tradare. O tradare a mea, in primul rand, pe care nu o voi ierta.

Aceste alegeri au avut ca scop, pentru mine si altii ca mine, alegerea lui Crin si inlaturarea lui Traian Basescu din fruntea statului. O jumatate de scop am indeplinit-o. Am ales pe Crin. Si eu, si fiica mea, si fratele meu si altii din familia noastra. Nu a fost sa fie Crin in turul II. Ramane cealalta jumatate de scop. Inlaturarea lui Basescu din fruntea tarii. De aceea voi merge la vot pentru a da unul anti-Basescu. Stiu ca nu voi fi singurul si astept ca PNL si Crin Antonescu sa dea dovezi clare ca isi pastreaza directia pe care a mers in toata aceasta campanie. Da, este adevarat, Mircea Geoana nu este "alesul" meu insa este singurul care in aceste momente imi poate facilita atingerea scopului.

Mihai Malaimare are o postare buna in acest sens: "Ar fi fost prea frumos!". O analiza dura, o analiza corecta, de liberal. S-a gresit. Imens. Iar o parte din greseala apartine lui Crin.

@Lilick are o postare la fel de buna, desi nu este la fel de laborioasa: "Continuam lupta !". Face si o trimitere la Mihai Voicu, care in postarea de pe blogul sau "Nu stiu altii cum sunt ..." ne affirma ca nu va vota Basescu.

Dincolo, peste Prut, Vitalia Pavlicenco posteaza "Doua treimi de romani contra lui Basescu, iar Antonescu - in rolul lui Lupu". Vitalia face o distinctie putin facuta aici, in Romania: "doua treimi de romani" nu sunt basescieni ! Iar acesta este un rezultat care ne poate da curaj. Basescianita, aceasta plaga portocalie care este la concurenta cu gripa porcina, este doar ceva efemer. Produce daune, dar va trece. Trebuie sa facem in asa fel incat sa o trimitem in istorie. O pagina de istorie neagra.

Gata, la treaba ! Trebuie sa scapam de Basescu si nu putem face asa ceva plangandu-ne de mila.

4 comentarii:

rock60_70 spunea...

Ma gindeam aseara,prietene Cepeca,cit de stupid as fi sa ma duc la vot in turul doi...Sa particip la o mascarada sinistra in care nu bunul-simt ci capacitatea fadromei vor stabili cistigatorul.Apoi l-am auzit pe Basescu,apoi am baut o sticla de vin cu un amic,apoi am ascultat muzica buna.

Azi o iau de la capat.Pentru ca "nu sint prea tinar sa nu-mi dau seama ca nu sint prea batrin sa incerc s-o iau din nou de la inceput",nu?Ma bucur sa vad ca gindim la fel.

=)

http://www.youtube.com/watch?v=Of7UVtf_0No

Crăciun Florin spunea...

Salut prietene @rock60_70,

Nu stiu cum sa scriu, parca a dat zbenga in mine, dar sunt foarte bucuros sa vad ca am alaturi si ca pot fi alaturi de cineva ca tine.

Mergem inainte.

Acum ascult dedicatia ta muzicala si ma pregatesc sa o ofer tuturor sustinatorilor lui Crin. Superba !

sandman spunea...

Sint de acord cu tine. Nu trebuia adusa in discutie chestia cu mogulii. Mirosea prea mult a Basescu. Cine l-a invatat asta pe Crin, a facut o greseala. Oricum, staff-ul lui a fost neprofesionist si aproape invizibil. Crin aproape ca si-a adunat singur votantii.

Crăciun Florin spunea...

Buna @sandman.

Ai dreptate. Vezi ca la 12.00, a iesit Crin cu o declaratie in care da de inteles ca si-a revenit.

PD-L-ii sunt ingrijorati. Unii inca fabuleaza.