joi, 12 noiembrie 2009

Ceva cu logica.

Azi, in ziarul "Gandul", CTP are o opinie. O intituleaza "Logicarii".

Isi incepe demersul de la o zicere a lui Ludovic Orban:

"Ludovic Orban a insultat România afirmând că pe Traian Băsescu îl votează doar alcoolicii, prostituatele şi ţiganii. După ce am scris asta, unii dintre susţinătorii înverşunaţi ai d-lui Băsescu mi-au reproşat că nici eu n-aş fi fost mai prejos când i-am numit "oameni cu discernământ redus", "săraci cu duhul". O să încerc să le explic pe scurt că nu eu, ci dl. Băsescu îi consideră săraci cu duhul. Eu nu fac decât să iau act de spusele d-lui preşedinte".

Aici, CTP este putin nedrept. Este exact in aceeasi situatie cu Ludovic Orban. Observatia portocaliilor este pe undeva corecta. Insa si explicatiile CTP-ului din opinie, motivul pentru care i-a numit "oameni cu discernamant redus" si "saraci cu duhul", sunt corecte. Absolut corecte.

Ce m-a determinat sa pun aceasta postare ? O reactie a unui cititor:

Postat de cineva, undeva la 10.11.2009 21:41

Domnule CTP, Orban nu a jignit Romania, ci pe alcoolici, prostituate si tigani. De unde pana unde ideea imbecila a lui Orban ca, daca esti alcoolic, prostituata sau *, trebuie sa faci parte din tagma imbecililor si gunoaielor care voteaza basescu?

Chiar asa !

3 comentarii:

Anonim spunea...

Psihologul:

Cepeca,
Pentru inceput, vreau sa-ti spun ca si eu am fost atins de umbra tristetii, a mahnirii , a constientizarii faptului ca , fara tagada, am pierdut, asa cum bine ai scris, un MARE MAESTRU al scenei teatrale romanesti. Dumnezeu sa-l odihneasca! Evoc doar: Suete de cafenea, unde, in prezenta celor mai reprezentativi creatori de arta, poezie, teatru, film,s.a.-se cimentau, produceau, conturau, interconectau cele mai frumoase capodopere artistice ulterioare. Da, pacat pentru atmosfera aceea creativa, nu mai exista. Referitor la postul tau:
Lupte intense, din ambele parti, ideatice se produc intr-un ritm accentuat. Dorinta de victorie din partea tuturor este asa de mare, incat se manevreaza, manipuleaza, descarca public toate "esentele" si cuvintele tari ce pot face diferenta. Stii, "facatura" cu seful A.N.I. si cei doi ofiteri acoperiti, a fost produsa( stiu ca pare incredibil) tot in folosul lui Basescu. Da, asa se lupta acum. Impactul media este major. Numai ca, eu ca psiholog, nu pot fi inselat de astfel de manevre. Le "miros", le descifrez, se tradeaza singuri prin unele semne comportamentale, declaratii, etc. Ce sa-ti mai spun? Sunt dezamaqgit, am propriile lupte existentiale, de nevoi personale, samd.Lumea sufera. Da, chiar sufera. Intuieste pericolul, se teme, se zbate in propriile nevoi, un aluat tocmai bun pentru accederea la putere a lor, a periculosilor acestui neam. E greu. Sper sa fim cu totii atenti. Foarte atenti. Cam atat, ca plictisesc. Multumesc de gazduire.

Crăciun Florin spunea...

Prietene @psiholog, tocmai lucram la o postare despre inregistrarea cu pricina. Am niste variante la intrebarile pe care le naste aceasta "facatura".

Referitor la aceasta postare, am vrut sa evidentiez, pentru cine doreste, ca CTP are, la randul lui, unele probleme. Pe langa "frumusetea" replicii postatorului "cineva, undeva", am vrut sa evidentiez ca nu doar liberalii, social-democratii si alti sustinatori ai unor partide politice au ceva cu Basescu ci si oameni care nu au o optiune politica declarata. Oameni care pana mai ieri erau indiferenti la politica au devenit, peste noapte, interesati. Sigur este ca dupa ce Basescu nu va mai reales, respectivii vor reveni la starea de indiferenta. Este un semnal serios. Oamenii au inteles ca Basescu este pe langa democratie si le sunt puse in pericol libertatile cetatenesti.

In calitate de gazda tin sa iti multumesc pentru postari. Sunt foarte multumit de ceea ce comunici. Ma ajuta.

CreveteL spunea...

Astia vad ca i-si dau si in cap , poate poate or mai primii cate un vot !