duminică, 15 noiembrie 2009

Devine Geoana portocaliu ?

Constatare cu patanie.


Sunt pe Nerva Traian la intersectia cu Mircea Voda. Astept sa iasa sotia de la paine. Ma uit la afisajul cu Mircea Geoana langa chiscul PSD. Pe panza alba culoarea rosie si sigla PSD. Pe afisaj, Mircea Geoana si culoarea portocalie.


Ma uit in stanga si vad pe Basescu. Portocaliu. Dar Geoana este tot portocaliu ?

In timp ce ma miram de alegerea lui Geoana si incercam sa fac poze, hop un nene da peste mine, cu masina, incet, inapoi. Masina de mai jos. Bine ca nu mai avea loc de mers inapoi, ca cine stie ce se mai intampla. Asta fiind pe trotuar !


In urma impactului a rezultat poza asta !

Mai frate mai, nu mi-am inchipuit sa am accident din cauza portocaliului lui Geoana ! Acum, pot zice ca am si o poza SF. "Val pe Nerva Traian".

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Hahaha! Ce nostim. :) Sper ca nu ai patit nimic. Am observat si eu ca rosul lui Geoana e uneori spre portocaliu, dar si portocaliul lui Basescu e pe alocuri rosu. Li se trage de la FSN. :))

[D][S][N] spunea...

Sa nu devina MARO!

Crăciun Florin spunea...

Corect @Lilick. Eu nu am nimic, a fost o simpla tamponare. M-am razbunat pe individ aratandu-i ca are cap si alaturi oglinda retrovizoare.

Dragos,

Astia au sansa sa ajunga la maro !