miercuri, 5 decembrie 2018

Eroare de conectare. Zău?

Azi am avut surpriza ca fiind pe Facebook să nu mai pot folosi Facebook. Altcineva era pe Facebook cu numele și alte alea ale mele.

Normal, am încercat calea pașnică de recuperare a contului. Inclusiv schimbarea parolei de conectare. Pauză. Relația prezintă „umflături” și scârțâie din toate încheieturile.

Am restartat calculatorul. Nu merge. Se pare că am rămas fără cont pe Facebook așa că îmi voi face un altul pentru că încă mai am ceva de spus, pe ici-colo prin părțile esențiale. 😂

Cumva, trebuia să devin și eu o țintă a unora care se ocupă cu furtul conturilor sau blocarea unor persoane incomode. Mergem înainte!

Doamnelor și mai ales domnilor care vă ocupați cu astfel de treburi ați ratat. Voi reveni pe „pista competiției”. Puțin mai rău decât până acum.

Niciun comentariu: