sâmbătă, 1 septembrie 2018

În PSD este bine și vara este căldură mare

A ieșit Firea din ședința CEx a PSD. Supărată. Infractorul Dragnea și-a impus voința. În PSD totul este bine.

Iau de la ziare.com declarațiile Firei. Merită.

17:02 - Firea a iesit din sedinta social-democratilor: "Este posibil ca, pe 18 septembrie, Jean-Claude Juncker, sa faca referire in discursul sau si la situatia din Romania si la protestele din 10 august".

"In acest context, ca primar general, am subliniat ca ceea ce s-a intamplat pe 10 august poarta vinovatia persoanei care conduce Ministerul de Interne, pasand responsabilitatea, salvand imaginea dlui presedinte Dragnea si incriminandu-ma pe mine", a continuat Firea.

Aceasta mai da vina pe "erorile de coordonare si de comunicare" ale lui Carmen Dan. "Domnia sa se consulta cu dl presedinte. Suntem intr-un impas", a mai spus primarul Capitalei.

"Am spus ca nu era nevoie sa se ajunga la acele gaze. (...) A venit cu mesaje printate de pe Whatsapp, mesaje, discutii personale intre dna prefect si dl din Ministerul de Interne. Am spus ca nu este normal sa discutam astfel de lucruri. A jignit-o pe dna prefect, a continuat tot sirul de acuzatii indirecte facute pana acum. A venit foarte pregatita. Am sperat ca dl presedinte o va retrage, salvand prestigiul tarii si al acestui Guvern. Oamenii foarte profesionisti nu trebuie sa fie tratati in acest fel", a continuat atacul lui Firea la adresa lui Carmen Dan.

"A ramas ca se va lamuri astazi daca o va retrage sau nu. (...) Votul de astazi a fost unul democratic, in acest moment asa se considera ca dna ministru a actionat corespunzator. Cred ca mai tarziu tot mi se va da pana la urma dreptate. Nu am facut apel la colegii mei din CEx, eu am aparat niste principii, prestigiul tarii noastre, perceptia tarii noastre in strainatate. Am si copii, sunt si mama, nu vreau sa-mi fie rusine sa merg in Europa, sa ies pe strada. Consider ca putem corecta ce s-a gresit. De ce sa fim solidari in ceva incorect? Nu e normal sa fim solidari in ceva incorect pentru ca se spune ca daca votam altfel dam munitie Opozitiei.

Prin toata activitatea mea, eu sa dau munitie Opozitiei? Cate persoane au fost atat de inconstiente ca mine sa se lupte cu Traian Basescu? Mi s-a parut incorect si necolegial ca mi s-au pus in carca astfel de lucruri, pe principiul ca daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra", a mai declarat Gabriela Firea.

Să nu îmi cereți să vă desenez! Firea consideră că în PSD este bine, doar pentru amorul artei ar trebui demisă Carmen Dan! Dar, așa este pe căldura asta de vară. Unele minți se încing mai repede dacă ajung și alături de un cuptor foarte fierbinte. Iar la acel cuptor se lucrează punerea lui Firea „la proțap”! 😂😂😂 Jocul lui Dragnea are ca final „disciplinizarea” familiei Pandele.

Niciun comentariu: