sâmbătă, 1 septembrie 2018

Morții se acoperă cu pământ iar vii cu hârtii


Gabriela Firea dă jurnaliștilor material. La greu. Acuzațiile sunt deosebit de grave. Faptul că PSD a votat ca ea să suporte urmările acțiunilor catastrofale ale Guvernului din 10 august 2018 o duce la disperare.

17:23 - "La cum a scos dna Carmen Dan din dosar xeroxuri cu convorbiri intre dna prefect si un secretar de stat, a fost totul foarte bine pus la cale si regizat. Mi se spune sa o las mai moale cu propunerile", continua primarul Capitalei declaratiile, de aproape jumate de ora.

Firea a mai acuzat si ca intamplarea petrecuta joi dupa-amiaza, cand Speranta Cliseru, prefectul Capitalei, a fost certata si luata la intrebari in public de un cetatean, a fost o inscenare pusa la cale de Carmen Dan.

17:15 - "Daca eram in locul lui Carmen Dan, ma retrageam eu, dupa discutiile de astazi de aici. (...) Sunt totusi lucruri de reprosat in coordonarea actiunii din 10 august. (...) M-a intrebat cineva daca mi-e teama ca mi se va retrage sprijinul Capitalei, din cauza atitudinii, si raspunsul e ca nu prea am avut sprijin", a mai declarat Gabriela Firea.

Își va păstra atitudinea până la urmă? O întrebare, nu dau cu parul!

Niciun comentariu: