sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Trebuie să existe o cale ! Niște posturi Tv nu ar trebui introduse în grila de programe „cu forța” !

Sunt împotriva posturilor Tv care promovează distrugerea informației, falsul în realitatea cotidiană, care îndeamnă la violență, care practică bârfa televizată,  care pur și simplu dăunează sănătății mintale a telespectatorilor.

Sunt la Telekom. Voi vorbi cu ei să îmi ofere o grilă de programe care să nu cuprindă Antena 3, România Tv, B1Tv și Realitatea Tv. Sunt dăunătoare. Afectează psihicul. Dezinformează și incită la ură. Dacă nu se poate, pentru că ei sunt obligați să respecte o lege, voi încerca varianta unui proces și de acolo, la excepție de neconstituționalitate a normei care îl obligă pe operator să bage în grila de programe aceste gunoaie media. Pentru că sunt niște gunoaie și mă afectează. Este o chestie.

Unii pot spune că ai telecomanda și poți schimba. Eroare, stimabililor ! De două ori eroare. Pentru că eu plătesc această grilă de programe. Practic, o lege mă obligă să plătesc un serviciu pe care nu îl mai vreau. Legea mă obligă să dau bani ca am parte de un serviciu dăunător. Chiar dacă nu apelez la acest serviciu, eu îl plătesc. Iar salariații acelor posturi de tot rahatul primesc niște bani, și de la mine deși eu nu vreau să le dau, pentru că pe mine mă obligă o lege să le asigur salariile și dividendele patronilor ! Este inadmisibil.

Este corect să plătesc ceea ce consum. Este absurd să fiu obligat printr-o lege să plătesc ce nu consum.

Cât privește aducerea în platou a unor personalități, mă lipsesc să văd acele personalități cât timp ele sunt de acord să fie în platoul acela. Înseamnă că acele personalități care pot să îmi trezească interesul nu vor să vorbească și pentru mine. Vor să se adreseze telespectatorilor acelor televiziuni cu care este foarte posibil să nu am prea multe în comun. Treaba respectivelor personalități. Cu cât vor fi mai prezente la acele televiziuni, cu atât se îndepărtează mai mult de mine și le voi considera ca fiind din altă lume politică decât aceea în care eu vreau să trăiesc.

Ca atare, pe lângă televiziunile respective, voi refuza să îi urmăresc și pe cei care par a fi în aceeași lume politică cu mine. Dacă vor insista să meargă la acele televiziuni, înseamnă că au nevoie de alt electorat, de alți susținători politici iar eu sunt în plus.

Niciun comentariu: