joi, 12 ianuarie 2017

Hopa ! Avem un extremist în Parlamentul European care candidează la Președinția PE !

Citesc la Agerpres o știre. Să mai știu ce se întâmplă prin Europa asta a noastră în care trăiesc concetățenii noștri, cei aproape 500 mil. de cetățeni ai Uniunii Europene.

Candidații la Președinția Parlamentului European sunt de acord cu o mai mare autoritate a Parlamentului European în fața Consiliului și a Comisiei europene, modificarea în acest sens a Tratatului Uniunii Europene.

Când citesc lista candidaților ce văd ? Un candidat român. Laurențiu Rebega ! Membru al grupului ENF condus de nimeni alta decât Marine Le Pen !

Hai să văd ce caută acest Laurențiu Rebega în PE. Am ales informația de la HotNews.

Intrat în PE ca membru al Partidului Conservator al lui Dan Voiculescu, condus de nașul Daniel Constantin, Laurențiu Rebega trece la PRU și apoi la ENF-ul lui Marine Le Pen la 15 iulie 2015, DCNews titrând că acesta „a trădat”.

Să mă simt „onorat” că un europarlamentar român candidează la conducerea Parlamentului European ? Aiurea !

Mă simt ca dracu ! Avem în PE un extremist de-al lui Sebastian Ghiță și nu am știut. Noroc că nu au intrat „oamenii” lui Ghiță în Parlamentul României !

Îmi fac mea culpa. PC-ul ăsta a lui Voiculescu dă tot felul de politicieni. Care mai de care mai ciudat.

Niciun comentariu: