marți, 25 iulie 2017

De la date brute la cele prelucrate. De la impresie la realitate

Fac o continuare la articolul de ieri. Am mai scormonit pe domnul „Google” să văd niște cifre. Ale populației din diferite localități. Nu am mers mai mult, m-am mulțumit cu date generale, relativ exacte (culegerea lor s-a făcut cu niște ani în urmă, nu cu mulți !).

Am plecat de la o curiozitate. Orașul Voluntari, din Ilfov, cu o populație de 43.000 de locuitori unde evidențele Facebook ne spun că există 93.000 de conturi ! Cu 50.000 de conturi mai multe decât numărul locuitorilor. Iar dacă ne uităm la numărul locuitorilor și îi aplicăm „sfânta treime”, în mod normal nu ar fi trebuit să aibă mai mult de 15-20.000 de conturi pe Facebook. Doar nu or avea conturi pe rețeaua de socializare moșnegii, babele, și sugarii ! Ce naiba !

De aceea mi-am propus să fac un tabel, de data asta cu unele completări după scormonirea internetului.

București: 1.760.660 conturi la o populație statistică de 1.883.425 locuitori în 2011. Aproape omul și contul pe Facebook !
Cluj Napoca: 300.000 conturi la 303.047 locuitori. Și clujenii sunt tari dar ca voluntărienii, ba !
Iași: 290.200 conturi la 318.871 locuitori. Se pare că ieșenii au lăsat sugarii să se bucure de copilărie.
Timișoara: 290.000 conturi la 306.462 locuitori. Acceptabil. Și ei au grijă de copii.
Constanța: 202.990 conturi la 297.503 locuitori. Alo, bre ! Ce este acolo ? Slab, slab, mișcarea cam slabă.
Craiova: 200.810 conturi la 293.567 locuitori. Alții slabi.
Brașov: 180.090 conturi la 275.514 locuitori. Slab.

Bomboana de pe tort.

Voluntari, Ilfov: 93.000 conturi la 43.000 locuitori. Sub „domnitorul” Florentin Pandele, soțul „stăpânei” Bucureștiului, Gabriela Vrânceanu Firea, orașul „a evoluat” exploziv. Oare ce naiba o fi acolo ? Ce fac locuitorii cu atâtea conturi de Facebook ?

Cei ce își fac calcule privind numărul de utilizatori pe Facebook la care să apeleze politic ar trebui să aprofundeze niște analize. Să țină seama, obligatoriu, la faptul că peste tot sunt în fața conturilor multiple și chiar a conturilor false. Iar Bucureștiul și Voluntarii de Ilfov sunt cele mai bune exemple. Și în țară sunt, dar nu atât de multe.

Cred că la Voluntari este o „firmă politică” de fapt, este un loc de unde ajunge comanda politică și de unde pleacă atacul pe facebook. Mă gândesc la faptul că atacul la contul lui Ludovic Orban a plecat de aici, de la cele aproape 70.000 de conturi duble, triple sau false care sunt în Voluntari ! Nu este exclus ca și în alte localități din țară să fie „anexe” ale firmei din Voluntari !

Eu mă opresc. Ceilalți, care au un interes, pot continua pentru localitatea de care sunt interesați. Nu strică să știi ce ai „alături”.

Niciun comentariu: