miercuri, 3 octombrie 2018

Fără ipocrizie!

Florin Cîțu, senator PNL
Fără ipocrizie!

De câteva zile asistăm la o defilare a politicienilor români care urlă la UE. Surpriză este că nu doar PSD-istii urlă.

Din primul moment în care PSD a preluat guvernarea și a început atacurile asupra economiei și justiției, opoziția a făcut zeci de scrisori și sesizări către UE sau înalți functionari ai CE. Inclusiv eu am făcut acest lucru.

Ne dorim și ne doream ca Bruxelles să ne ajute în a corecta derapajele grave ale PSD-ului în economie și justiție. Asta pentru că noi aici în țara, mă refer la opoziție, nu am fost în stare să-i oprim. PSD-istii defilează și nu țin cont de nimic și de nimeni.

Astăzi bomba!

După ce s-a umplut paharul UE s-a hotărât să ia atitudine. Asta este cultura politică occidentală la care toți românii doresc să participe dar pe care foarte puțini o înțeleg.

Ca de multe ori în ultimii doi ani, confundăm în mod intenționat guvernul plin de corupți și incompetenți al PSD+ALDE cu România. Pentru că nu vrem să ne acomodăm cu cultura occidentală, ci doar cu banii lor, marșăm legați la ochi la discursurile nationaliste ale PSD-istilor.

“Cine se ia de guvern se ia de România.” FALS! De aceea nu este România unde ar trebui să fie.

Politicienii români, de toate culorile în acest caz, s-au inflamat la ideea că împotriva României ar putea fi votată o rezoluție care să condamne modificările din justiție.

Rezoluția nu este împotriva României. Este un instrument politic prin care guvernul PSD + ALDE, ca să fie foarte clar, este atenționat în legătură cu derapajele din justiție.

Pe politicienii din opoziție care nu sunt de acord cu rezoluția ar trebui să-i întrebați de ce dau toată ziua bună ziua exemple negative ca Turcia, Rusia, Ungaria sau Polonia.

La final am lăsat lucrul care mie mi se pare cel mai important. În doi ani de zile opoziția la PSD care a avut ceva eficiență a fost ‘strada”. Protestele succesive au forțat PSD să încetinească asaltul asupra justiției. Iată de ce, alăturarea discursului politicienilor de dreapta de cel al PSD-ului și ALDE este din punctul meu de vedere o trădarea a obiectivelor pentru care au luptat și încă mai luptă sute de mii de români în stradă. Nu avem voie să uităm 10 August 2018. Dar mai ales nu putem lăsa doar UE să apere victimele acelei zile. Ar fi o rușine.

Este momentul să lăsăm ipocrizia la o parte, mai ales noi cei din opoziție și să înțelegem minciuna din discursul PSD-ului și să nu ne mai lăsăm păcăliți-“Sa nu mutăm scandalul și mizeria la Bruxelles”. Băi oameni buni, când am încercat să o rezolvăm în țara am primit gaze și bastoane în cap. Iar în Parlament ne-au luat toate comisiile.

Eu am participat și la proteste și în Parlament împotriva PSD. De aceea eu nu consider că în acest moment o rezoluție împotriva guvernului toxic PSD+ALDE al lui Dragnea este un lucru negativ pentru România. Este dureros dar necesar.

#2020RomaniaFaraPSD

Se pare că suntem pe aceeași lungime de undă. Sancțiunile nu vor privi toate fondurile alocate României prin programele europene ci doar acele fonduri pe care guvernarea PSD-ALDE le pot folosi pentru programele lor. Pe care, se pare că actuala guvernare nici nu le folosește prea mult pentru că nu are de unde să își tragă comisioanele! Ba chiar sunt domenii în care fondurile alocate sunt refuzate de PSD pentru că sunt incapabili să le atragă. Și, apoi, cu sau fără sancțiune a CE degeaba avem fonduri la dispoziție din moment ce PSD-ALDE la guvernare fiind sunt incapabile să le atragă!

Am luat, cu copy-paste, postarea lui Florin Cîțu de pe Facebook. Să fiu sigur că nu dispare! 😅

Niciun comentariu: