miercuri, 29 iulie 2009

Tolo cu regrete ?!

Catalin Tolontan in "Gandul" din 29 iulie 2009, in interviul luat de Dan Carbunaru.


"- Cum apreciaţi intervenţia publică, în ansamblul ei, a Preşedintelui Traian Băsescu, în cazul Ridzi?

- Am votat PD-L şi Traian Băsescu. De fiecare dată.

Când văd azi că oameni ai lor ameninţă presa cu dezvăluiri personale, în timp ce jurnaliştii au venit cu acte publice care probează frauda de bani publici, încerc să rămân lucid şi, în privinţa preşedintelui, să disting între lucrurile bune şi cele rele pe care le face şi le spune.

Nu mi-e ruşine să admit că mă simt confuz.

Dacă nu realizează riscurile pe care presa şi le ia când dezvăluie aşa ceva, dacă tolerează reinstaurarea metodei Năstase în raport cu libertatea de informare, înseamnă că preşedintele e parte a sistemului.

Ca să-mi caut o vecinătate ilustră, dar să folosesc propriul termen, mă simt cum a declarat Andrei Pleşu că se simte în interviul din Gândul: năuc".
Din pacate nu este singurul. A tras tare, ca disperatul, pentru PD-L si Traian (Tepelus) Basescu. Maine, dupa ce Udrea (altii ca ea din PD-L), va lua la rand ziaristii care scriu despre "afacerile" basesciene la guvernare si ii va ameninta cu "prelucrarea informativa" vom avea o categorie din ce in ce mai mare de confuzati basescieni. Dar poate ca este si momentul in care oamenilor le vine "mintea cea de pe urma" !

Niciun comentariu: