sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Măi să fie?! ALDE susține alegerea primarilor în două tururi de scrutin

Ca să vezi! ALDE susține legea alegerii primarilor în două tururi, declară președintele filialei Bistrița-Năsăud a ALDE, Ioan Țintean. Să cred că se vor alătura celorlalți parlamentari, în special celor din PNL, inițiatorii legii?

PSD ar rămâne singur. Toate partidele mai mici au o posibilitate să crească prin alegerile în două tururi la fel de mare ca aceea de a scade sau dispare. Ce vor alege? Mă refer la PMP, USR, alte partide noi formate de curând.

Marți, alături de colegii mei din Biroul Politic Central, am fost solicitați să clarificăm câteva probleme care au apărut în spațiul public, față de care s-au exprimat diferite opinii, atât ale colegilor noștri din ALDE, cât și ale comentatorilor și analiștilor politici, privind ceea ce ar trebui să facem vizavi de anumite decizii. Prima problemă pentru care am fost solicitați: Norica Nicolai a propus ca alegerea primarilor să se facă în două tururi de scrutin. Încă de la înființarea partidului, când se numea PLR, am spus că obiectivul de bază pentru consolidarea democrației este menținerea instituțiilor caracteristice democrației: bicameralismul și votul în două tururi de scrutin. ALDE a hotărât, marți, că va susține legea alegerilor în două tururi de scrutin și va fi probabil principalul susținător” - Mesagerul de Bistrița-Năsăud

Asta cu „principalul susținător” este din categoria „farul călăuzitor al actualei guvernări pentru o economie de piață” și alte alea spuse de tot felul de ciudați de prin ALDE.

Niciun comentariu: