miercuri, 28 septembrie 2016

Vasile Blaga a demisionat din funcția de copreședinte al PNL !


HotNews. Comunicat de presă a lui Vasile Blaga.
„In urma acuzatiilor care mi s-au adus astazi, imi voi dovedi nevinovatia in fata institutiilor abilitate. Eu insumi sunt garantul respectarii Statutului PNL si a tuturor deciziilor partidului. Nu pot sa cer colegilor mei sa respecte criteriile de integritate, iar eu sa nu o fac. Ca atare, voi actiona in consecinta si imi depun demisia din functia de co-presedinte al Partidului National Liberal si din cea de sef de campanie pentru alegerile parlamentare din acest an.”
Consecvent cu sine, Vasile Blaga a făcut ceea ce a susținut ferm în cazurile asemănătoare.

Discuțiile vor continua. Vor acoperi multe alte subiecte de presă. În curtea PNL este nevoie de clarificări. Va fi o oarecare tulburare. Dar se va trece peste momentele acestea nedorite.

Pe lângă Vasile Blaga mai sunt implicate și alte nume din PNL-ul actual dar și din alte formațiuni politice, acolo unde au ajuns foștii demnitari ai Guvernului Boc.

Să vedem ce va mai ieși la iveală și cum va arăta viitorul.

Niciun comentariu: