miercuri, 14 septembrie 2016

Gabriel Oprea a aflat decizia Comisiei Juridice a Senatului. Da, pentru urmărirea penală.

Agerpres. Gabriel Oprea s-a prezentat singur la Comisia Juridică a Senatului, a mormăit el acolo ceva ce a adus ca o explicație la cum se formează coloanele oficiale și a plecat. Comisia Juridică a Senatului a votat și a ieșit că va recomanda plenului să aprobe cererea procurorilor de începere a urmăririi penale.

Procurorii au adunat 18 volume cu date despre cauza Gabriel Oprea împotriva statului român. 18 ! Ca la balamuc !

Am eu impresia că Oprea s-a moleșit ? O am numai eu ?

El îi tot dă cu „viteza legală” pe care o avea mașina lui și a celei antemergătoare, cu „toți miniștrii de interne așa au circulat”, că el era într-o funcție publică ce presupunea mari riscuri personale etc. În fața instanței de judecată nu merg astfel de manevre. Dacă ai o apărare varză, este sigur că viitorul tău este tot o varză.

HotNews tratează și el evenimentul. Cu ceva mai multe detalii.

Sunt curios la rezultatul votului în plen. Nu de alta, dar are mulți susținători. Atât printre cei care au ajuns la PMP cât mai ales printre cei care au plecat la PSD. Plus cei din PSD, senatorii tari în gură când este vorba despre Justiție. Nu mai spun de cei de la ALDE.

Am speranța că la Oprea se vor gândi de două ori. Acuzația procurorilor este dură: ucidere din culpă a polițistului Bogdan Gigina !

Niciun comentariu: