joi, 20 octombrie 2016

Cezar Preda a răspuns on-line la întrebări. Sesiune bună.




Am avut încă o sesiune pe grupul SAGEATA LIBERALA de pe facebook. Cezar Preda a răspuns invitației și a răspuns în limita timpului pe care l-a avut la dispoziție.

Am selectat întrebările și răspunsurile. Sper să existe mai multe mulțumiri decât nemulțumiri. Rămâne totuși problema mare a existenței PNL în mediul on-line. Destul de multă confuzie și aplecare către „oficial”. Cu rezultate „pe măsură”.

Violeta Stark Tocmai am primit mesajul de la o prietena din Suedia....Dle Cezar Preda se mai poate face ceva pentru ei????Buna, Violeta
Sunt uimitor de mulți romani(stabiliți in străinătate) cu dubla cetățenie care nu au avut nevoie/timp/posibilitstea sa isi reînnoiască pasul/id.kardul si nu pot vota. E o pierdere enorma, special acum cand se lupta pt înlăturarea mafiotlor. Nu se poate face nimic pentru ca si ei sa poata vota ? Gasi o cale....?
Te pupic
Cezar Preda E o întrebare tehnica! Promit sa-mi iau toate informațiile si sa va răspund! Puteți avea mai repede răspunsul intrând pe fb la Mihai Voicu si Viorel badea , candidații dpt diaspora! Si eu va pup!
Violeta Stark Multumesc!

Viorel Mecheş Domnule deputat, se vorbeste mult de schimbarea clasei politice, de reinnoire, de schimbarea modului de a face politica. Cate persoane tinere, cu valoare aveti in vedere sa propuneti pe liste in judetul Dambovita, pe locuri eligibile, desigur daca acceptati ideia schimbarii clasei politice. Pun aceasta intrebare deoarece in judet se vorbeste ca locurile eligibile vor fi ocupate de "talibanii" partidului care nu prea sunt doriti de electorat (avand in vedere activitatea lor de pana acum)

Viorel Mecheş Domnule deputat, cu ingaduinta dumneavoastra va mai deranjez cu o intrebare. Cand credeti ca Partidul National Liberal va intra in normalitate si se vor organiza alegeri statutare la toate nivelurile?

Dode Trandafir Domnule deputat, PSD-ul își menține un electorat constant manipulându-l permanent până la isterizare, în special prin două televiziuni RomâniaTV și A3...Impactul acestora este clar hotărâtor, în menținerea procentelor ridicate indiferent de conjunctura politică sau prostiile pe care le spun sau le fac !...Cum se gândește PNL-ul să contracareze impactul hotărâtor al celor două televiziuni de partid în perioada următoare?
Cezar Preda Prin prezenta unor lideri extrem de puternici, combatanți care sa facă fata asaltului PSD, alde, pmp si moderator. Lipsa de la dezbateri nu ne aduce puncte! Avem un public f manipulabil!
Dode Trandafir Cezar Preda Mulțumesc că v-ați străduit să-mi răspundeți, de mai mulți ani ridic această problemă, despre cum trebuie detronat PSD-ul din poziția pe care o are și acum, dar răspunsurile au fost date ,,la repezeală”, sau nu au fost date deloc...Vă doresc succes !

Alin Radu Gurbet Domnule Cezar Preda, considerati oportun ca cei de la centru sa intervina pe listele de candidati din teritoriu? Mai ales daca acele organizatii au respectat criteriile de integritate si pe deasupra au mai luat si un scor mare la locale.
Cezar Preda Nu doresc sa evit întrebarea dar am sa va răspund întâi cu o întrebare: pe Ionel Bretianu L-ati fi întrebat același lucru? Politica mare, a unei tari mari, o guvernare eficientă se face cu lideri puternici, lideri consacrați si lideri naționali! Nu vorbim de alegeri locale! Eu cred ca trebuie sa ne respectam criteriile de integritate si sa facem un mix de valoare!
Alin Radu Gurbet Criteriile de integritate sunt litera de lege. Nu le contesta nimeni! Dar si pe Ionel Bratianu il intrebam. Unde exista performanta electorala, nu vad de ce s-ar implica centrul punand oameni cu probleme de imagine in locul unor oameni mult mai respectati.

Ion Marcu In 2012...cu noduri in gat, liberalii din Targoviste au sprijinit candidatii trimisi de la Bucuresti, Sorin Rosca Stanescu pentru Senat si Ion Pargaru pentru Camera deputatilor. Din motive cunoscute public, anul 2016 arata ca solutia candidatilor de import a fost catastrofala pentru liberalii targovisteni. Prin persoana dv, dle Cezar Preda, se creeaza premizele repetarii situatiei. Considerati ca este onest, din partea dv, sa va plasati pe primul loc pe vreo lista in Dambovita ?Pe ce procent din voturile ex-liberalilor puteti conta ?
Cezar Preda Venirea mea in Dambovita s-a făcut intr-un moment f dificil pt organizație. Ea era rupta in trei: foștii PD-L-i-ați, foștii PNL-isti si foștii unpr-oști. Am reușit sa-i pun la masa pe toți, sa formam o echipa puternica si sa intram in campanie uniți! Sa nu ramân o confuzie: eu sunt președintele org PNL Dâmbovița si nu un lider trimis sa candideze. Îmi asum si duc steagul PNL in aceasta confruntare electorală cu PSD. Mie nu mi-e rusine cu colegii mei si nici lor nu le e rusine cu mine!
Viorel Mecheş Ştiţi că vechii membrii PNL au fost înlăturaţi din organismele de conducere ale PNL şi la laegerile locale şi acum. Atunci au votat candidaţi independenţi acum vor aştepta să vadă cine este pe listă şi funcţie de acest lucru vor vota atât ei cât şi electoratul liberal. De implicat în campanie nu poate fi vorba pentru că nu sunt doriţi....

Aurora Doina Dan Eu nu vin cu o întrebare, ci cu o propunere. Nu cunosc strategia de campanie on line pe Facebook a echipei centrale PNL. Eu nu sunt membru PNL, sunt un cetăţean simpatizant şi votant necondiţionat al PNL din 1990. Câţiva inimoşi votanţi PNL ne-am gândit să oferim candidaţilor PNL şi celor care îi susţin şi le organizează campania electorală, un grup public nou. Ne puteţi ajuta, aşa cum noi vrem să ajutăm PNL, să popularizăm acest grup? La centru şi în toate organizaţiile locale. Să vină în grupul acesta Candidaţii PNL, staff-urile lor, susţinătorii, să îşi facă prezentarea, să îşi facă cunoscută prezenţa. Grupul nostru se numeşte "Candidaţii PNL". VĂ AŞTEPTĂM! https://www.facebook.com/groups/876726422349959/?fref=ts
Cezar Preda E-n regula! Am transmis deja consultantului!

Ion Irimia Ce organizatie judeteana ati condus anterior, si ce rezultate ati obtinut?
Ce rezultate previzionati, in Dambovita ?
Pe ce argument "forte" mizati ?
Cezar Preda Eu
Am condus org Buzău si am luat-o de la 4,7% in 2002si am adus-o la 29% in 2004 si la 33%in 2008. In 2012 am fost învinși net de usl, iar eu am fost validat deputat PD-L la redistribuire cu 20,2% , 7000 voturi.
Ion Irimia Continuati !

Violeta Stark Domnule Preda, LIBERALII s au straduit cit au putut pentru votul prin corespondenta ,guvernul a luat o serie de masuri impotriva fraudarii votului...ar mai fi URNA MOBILA,aveti vre o sugestie??
Cezar Preda Votul prin corespondenta este o alternativa la votul clasic si va fi folosit din ce in ce mai mult! Acum e un inceput! Si fraudarea va fi mult diminuată cu timpul!

Predut Ciprian Ce are domnule Preda in plus fata de ceilalti candidati din acest judet de este situat pe prima pozitie? De ce nu candideaza in Buzau? Si daca realizeza asemanarea lui, datorita acestei situatii, cu cea a lui Adamita Dandanache din opera lui Caragiale?
Cezar Preda Dacă nu ati descoperit nici o calitate pana acum nu cred ca vreun argument va va schimba percepția! Eu sunt un luptător, sunt un politician cu experiența, care am venit aici sa ramân, sa conduc o organizație in bătălia electorală si sa va fac sa uitați de usl si blaturile cu PSD. Acum PNL se bate! Niciodata PNL n-a fost o forța in Dâmbovița ca PNL-ul de azi!

Predut Ciprian Care sunt masurile liberale pe care domnia sa le are pentru viitoarea guvernare? (Atentie! propriile propuneri) Ce-si propune sa faca pentru acest judet in conditiile in care va fi reprezentantul judetului Dambovita in parlament. Multumesc!
Cezar Preda E publicat pe site! Ce voi face pt județ in parlament voi prezenta ulterior! Va asigur de dăruirea si travaliul meu pt ducerea la îndeplinire a angajamentelor!

Viorica Balica D-le C.Preda cum etichetati iesirile in public a unor membrii PNL atacand fara pic de bun simt alti colegi???nu credeti ca aceasta atitudine trage in jos partidul?
Cezar Preda Sunt in asentimentul d-voastră! Unii o fac din prostie, unii din invidie, alții pt ca n-au nici un fel de cultura organizaționale! Vai mama lor! Fac un rau imens!
Stefan Lazar Cezar Preda , si prostia nu se plateste ?

Silvia Bobolea Buna ziua ,domnule Cezar Preda ! Ca o completare a celor sesizate de colega mea Viorica Balica,vin si va intreb urmatoarele :de ce PNL nu vorbeste printr-o singura voce ? Cind spun asta ,ma refer desigur la chestiunile de importanta majora ,la hotariri decisive !De ce nu exista un membru desemnat de catre ceilalti care sa tina legatura cu presa ? Astfel se inregistreaza un mare neajuns ;posiBilitatea ca presa (care nu este intotdeauna binevoitoare !)sa rastalmaceasca declaratiile sau chiar colegii care dau declaratii sa nu fie suficient de informati ,sa vorbeasca in nume propriu si sa creeze confuzie .Multumesc.
Cezar Preda Aici trebuie o organizate fără fisuri. Disciplina, coerenta, arta comunicatorului cel mai bun, mesaj articulat-iată câteva cerințe! Unii se duc in emisiuni sau in conf de presa pt imaginea lor si nu a partidului! Cred însă ca ne vom alinia in curând cu toții!

Alin Radu Gurbet Nu vi se pare defectuoasa comunicarea demnitarilor PNL cu cetatenii din mediul online? oamenii activi sunt mai mult aici decat la tv. Ce parere ati avea de organizarea unor dezbateri online zilnice in campanie? 30 de candidati dispusi sa vorbeasca, cu cetatenii nu cred ca ar fi greu de gasit.
Cezar Preda Eu am raspuns deja! Sunt aici, cu voi!

Vali Vasilescu Buna seara. Nu era oportun ca inainte de alegeri un congres in care sa se aleaga o conducere si un target?
Cezar Preda Nu! Fuziunea avea un calendar fixat! S-a accelerat numai in zona org Jud si a celor interne! Consider o reușită parcursul de pana acum, iar la sf lui ian desăvârșim fuziunea si alegem președintele PNL! Eu , personal, am avut emoții! Nu a fost si nu este usor sa unești doua culturi organizaționale diferite! Va asigur ca am reușit si-n 2017 vom avea cel mai puternic PNL din istoria sa!

Dana Voicu ce fcaem la maramures?
Cezar Preda Dolha, colegul nostru poate sa va explice proiectul PNL pt maramures! Cu siguranța si el vrea binele PNL!

Stefan Lazar Deci PNL are comisie on-line, condusa de un vicepresedinte... rezultatul este indoielnic. Radu Zlati a anuntat ca se retrage. Are Pnl in plan sa formeze CU ADEVARAT o echipa de comunicare on=line ? Altfel, USR-ul va spulbera Pnl-ul.
Cezar Preda Radu nu se va retrage din in-line! E parte din viața lui! Si e bun aici! Sa vedem cu cine continuam. Va urmăresc, sunteți oameni care fiecare din voi a făcut ceva in viața pt familie si pt România! Sa vedem ce vor face cei care ne vor schimba si pt care mediul in-line nu trebuie sa fie numai fotografii si conversații tip telefon! Vreau sa vedem de la ei idei, teme de dezbateri, poziții publice.
Stefan Lazar Lucrurile sunt mai grave decat banuiti...

Viorel Mecheş Domnule deputat, se vorbeste mult de schimbarea clasei politice, de reinnoire, de schimbarea modului de a face politica. Cate persoane tinere, cu valoare aveti in vedere sa propuneti pe liste in judetul Dambovita, pe locuri eligibile, desigur daca acceptati ideia schimbarii clasei politice. Pun aceasta intrebare deoarece in judet se vorbeste ca locurile eligibile vor fi ocupate de "talibanii" partidului care nu prea sunt doriti de electorat (avand in vedere activitatea lor de pana acum)
Cezar Preda Sunt adeptul valorii politice si nu a discriminărilor pozitive:%femei,%tineri etc. Cine are valoarea si a demonstrat ceva in viața prin profesie, activitate socială, voluntariat si militantism politic merita sa fie promovat! Eu nu sunt adeptul sa trimitem pe cineva indiferent de sex sau vârsta sa ne reprezinte in parlament au speranța ca acolo va face ceva bun fără sa fi demonstrat asta înainte. E un mare risc! Si aveti exemple numeroase!
Cezar Preda Dâmbovița are o lista ff buna!
Viorel Mecheş Vom vedea!
Viorel Mecheş Ştiţi că vechii membrii PNL au fost înlăturaţi din organismele de conducere ale PNL şi la laegerile locale şi acum. Atunci au votat candidaţi independenţi acum vor aştepta să vadă cine este pe listă şi funcţie de acest lucru vor vota atât ei cât şi electoratul liberal. De implicat în campanie nu poate fi vorba pentru că nu sunt doriţi...
Viorel Mecheş Mă refer la Dambovita.

Ion Irimia Dle Cezar Preda, comisia pentru DOCTRINA...mai traieste, sau si-a dat obstescul sfarsit ? Vine Congresul !!!
Cezar Preda Da. Informați-va pe site!
Ion Irimia Cezar Preda , NU. gresit ! Aveti Comisii care sa scoata materialele in lume ! Asa se face, dle ! Nu vine muntele la Mahomed..
Cezar Preda Eu V-am raspuns ca ac comisie exista! Ce face ea, nu-mi puneți mie in responsabilitate. Dar am luat act si am sa transmit ca aceata nu e activa!
Ion Irimia Cezar Preda Va garantez ca, in on-line, NU EXISTA !

Alin Radu Gurbet Domnule Cezar Preda, ati fi interesat in viitorul apopiat sau indepartat de o candidatura la presedintia PNL?
Cezar Preda Nu! Vreau sa consolidez org la Dâmbovița sa pregătim viitorii primari PNL din Târgoviște, Pucioasa, Fieni, si celelalte comune. Am planuri mari aici!
Ion Irimia Cezar Preda Totusi, in februarie veti pleca din Db. E Congres..si alegeri in teritoriu. Sau nu ?

Alin Ionescu Campania on-line este foarte slaba. Nici macar la 50% din ce a fost in 2014, la prezidentiale. Credeti ca PNL va castiga electoral si fara acest tip de campanie? Sau care este explicatia?
Cezar Preda Se va amplifica puternic! Nu poți câștiga fără a câștiga bătălia on-line!
Ion Irimia Noi stim ceva mai bine....
Brezeanu Manuela Maria In 2014 am ieșit in stradă si am strigat din tot sufletul.....Johannis !
Alin Ionescu Asa e. Dar fara online, am fi strigat mult si bine....
Aurora Doina Dan Strada nu este o solutie! Dar ON LINE-UL ESTE OB;LIGATORIU !!!
Brezeanu Manuela Maria Da.

Viorel Mecheş Dragi colegi nu vă necăjiţi , cu sau fără răspuns situaţia din păcate este aceiaşi. Dacă problemele pe care noi am fi vrut să fie transmise înspre conducătorii partidului ar fi fost înregistrate ar fi fost bine. Părerea mea este că vorbim înzadar.
Cezar Preda Eu nu sunt de acord cu d-voastră!
Viorel Mecheş Domnule Preda După cum vedeţi noi nu am venit c u probleme personale. Noi cei care dezbatem aici problemele legate de evoluţia PNL in viaţa politică a României. Am considerat că ceea ce am observat noi din comentariile cetăţenilor ar fi bine să fie cunoscute de conducerea partidului şi am încercat să vi le facem cunoscute. O comunicare mai bună ar fi utilă PNL.
Ion Irimia Cezar Preda , asteptam UN SEMN, din care sa reiasa ca problemele au ajuns unde trebuie. Si, mai ales, ca au si raspuns !
Cezar Preda de acord, eu am făcut un pas! In fond nu suntem numai colegi, suntem si prieteni!
Cezar Preda nu pot sa garantez pt alții! Eu însă am înțeles!

Acest tip de dialog are meritul de a pune liderii PNL în direct cu alegătorii și cu problemele lor legate de PNL. Toți doresc binele pentru PNL pentru că un interes personal ca PNL să reușească să formeze guvernul, să aibă majoritate în Parlament, să dea țării o direcție spre democrație, fermă. 

Sper să continuăm cu astfel de sesiuni on-line. Adevărul este însă că acest tip de dialog este dificil pentru o persoană care nu este obișnuită să îl poarte sau care nu are încredere în mediul on-line. Dar învățul, după cum se știe, nu doare !

Niciun comentariu: