marți, 18 octombrie 2016

Cioloș ... dorește ... să meargă mai departe !


Ei ! Așa da ! Îmi convine. Și eu îmi doresc ca Dacian Cioloș să meargă mai departe. Am acest interes la fel ca alți români. Câți vom fi ? Nu pot spune acum. Sper ca acest interes să fie la mai mulți români și să ajungem să îl impunem pe Cioloș sprijinind politic partidul care îl propune premier, PNL.

Klaus Iohannis s-a exprimat destul de clar. Pentru cine are ochi să citească și minte să judece.

AgerpresIohannis despre platforma lui Cioloș: Bănuiesc că dorește să arate că este dispus să meargă mai departe
Este această platformă prezentată de domnul Dacian Cioloș, o platformă foarte bună. Sunt acolo chestiuni pe care ni le dorim cu toții, sunt principii care e bine să ne ghideze în viața politică și economică. În ansamblu, este o platformă de principii și valori pe care o găsesc bună. (...) Bănuiesc că domnul Cioloș nu a venit cu această platformă doar să arate lumii că are o gândire sănătoasă, ci dorește să arate că este dispus, cel puțin așa am înțeles eu, să meargă mai departe. Pe ce poziție? Asta, sigur, depinde în primul rând de alegător
Iar ca să meargă mai departe are nevoie de un partid capabil să trimită PSD în opoziție. Iar acel partid este doar PNL. Exclusiv PNL !

Sunt și aventurieri politici care vor recunoaștere publică cu orice risc. Chiar cu riscul de a da guvernarea pe mâna PSD, cum au reușit la București. Iar acum votează cu PSD, chiar dacă s-au declarat dușmani ai PSD. Cu așa dușmani care te pun în fruntea bucatelor ... !
Este un pas bun această platformă, fiindcă partidele se vor putea decide să susțină sau nu această platformă, dar cred că este nevoie și de alți pași
Partidele. Mda. Partidele. Cele care se comportă ca partide nu ca efemeride politice. Până acum doar PNL a fost de acord cu platforma. Dintre partidele care au capacitatea de a intra în Parlament. Alte formațiuni cu pretenții de partide nu și-au declarat susținerea pentru platformă, au declarat doar o susținere pentru Cioloș, urmând a asigura sprijinul acestuia dacă, ajungând în Parlament, vor vedea că Cioloș le respectă platforma. Hm ! Șantaj ?! De ce nu ?! S-au născut pe baza șantajului, trăiesc pe baza șantajului, respiră prin șantaj nu pot face altfel decât prin șantaj.

Rămâne să luptăm pentru a face din „prim-ministrul Cioloș” cartea câștigătoare la aceste alegeri parlamentare. Eu am acest interes. Sper să îl aibă și alții.

2 comentarii:

ionescu ovidiu spunea...

Susținem toți această platformă !!!

Crăciun Florin spunea...

Corect !