duminică, 24 iulie 2016

Reutlingen, Germania, un atac „la supărare” a unui solicitant de azil sirian. Cu o macetă.

Presa informează. Nu vreau să fac interpretări. Mi-am luat porția pentru că am pus sub semnul îndoielii succesul politicilor de integrare ale Germaniei. Până la urmă, tânărul german de etnie iranian (nu îmi este clar dacă are și cetățenie iraniană !), s-a pregătit un an de zile pentru a comite crimele, în condiții de stres și depresie de care suferea și pentru care lua tratament. Spun oficialii germani.

Acum un atac al unui imigrant sirian, de 21 de ani, solicitant de azil cu o macetă din care a rezultat moartea unei femei și rănirea unui bărbat și a unei femei este știrea zilei din Germania.

Agresorul a fost prins, spun cei de la Mediafax, ca urmare a lovirii acestuia, în mod intenționat, de o mașină mică. Un cetățean a avut inițiativa să îl blocheze. L-a lovit iar polițiștii au putut să îl prindă.

Aștept reacții ale germanilor. Apoi îmi voi spune părerea.

Până una-alta, Germania începe să fie pe prima pagină a jurnalelor de știri cu acte criminale. Bine, se pare că sunt acoperite de depresia severă de care suferă atacatorii.

Niciun comentariu: