duminică, 31 iulie 2016

Dacă sunteți proști, vă meritați soarta !

Recunosc, nu am de ce să mă feresc, recunosc că am citit în ultimul timp mai multe „scrisori” ale lui Sorin Ovidiu Vântu însă abia în ultimul timp am ajuns să mă gândesc la el ca la un tip „de succes”. Nu sunt în materie așa că nu am cum înțelege ce a făcut el și cum a făcut.

Se pare că a știut să profite de lăcomia și de prostia oamenilor mai mult decât au făcut-o alții.

Tipul nu are în cap o ideologie. Este un libertarian. Cum este și Soros. Cum sunt majoritatea oamenilor care își formează propriile „domenii”, propriile „state” chiar, indiferent de granițele statelor în care aceștia acționează.

Și-a format o curte de pupincuriști, de servi, oameni dispuși la orice să îi satisfacă poftele. Banii nu au fost o piedică. SOV nu este un avar. Cred că are oroare de un astfel de tip uman. Nu este nici un risipitor. A băgat bani în curul unor oameni pentru a obține un profit mai mare. A știut să obțină bani di piatră seacă.

Astăzi a pus o postare pe pagina lui de Facebook. Interesantă. Disprețuitoare.

Îmi cer iertare!
Îmi cer scuze că, în ciuda extraselor de cont și a viramentelor prezentate în denunțul făcut de familia Ion și Ionut Eftime împotriva mea și a lui Bogdan Olteanu, nu am avut bărbăția să neg evidențele și am admis că firmele și conturile îmi aparțin.
Îmi cer scuze că, în ciuda declarațiilor a patru martori conform cărora Bogdan Olteanu m-a vizitat în Deltă, nu am avut bărbăția să neg în fața procurorilor acest lucru. 
Îmi cer scuze, de asemenea, pentru numărul uriaș de jurnaliști, moderatori și comentatori pe care i-am salarizat cu mult peste valoarea lor profesională sau umană, creându-le o imagine falsă vizavi de propriile persoane, astfel încât răzbunarea lor, perfect legitimă, a căpătat aspectul unei exorcizari în masă a unui corp cu sute de capete cuprins de convulsii epileptice și cu bale la guri; evident că nu mă refer la toți. 
Ultimii de la care îmi cer scuze sunt politicienii, pe care nu am avut bărbăția să-i devoalez, lăsându-i să se etaleze pe micile ecrane precum cavalerul Bayard cel „sans peur et sans reproche”, devenind astfel niște false călăuze pentru o masă uriașă, îndobitocită și dornică de sânge. 
Acest text nu este nici de justificare, nici de renunțare, este doar punerea la punct a celor ce și-au permis, fără să mă cunoască sau fără să cunoască ce s-a întâmplat cu adevarat, să emită judecăți de valoare asupra mea.

Devine interesant. Foarte mulți jurnaliști care au fost sau nu pe statul de plată al lui SOV au tot scos la iveală judecăți de valoare. După mintea lor, desigur. Acum văd că SOV le spune că i-a plătit și le-a permis astfel să își creeze o imagine falsă vizavi de propriile lor persoane ! Aha ! După ce am citit la jurnaliști, citind și aici, la SOV, cel care i-a plătit și „evaluat” - pentru munca depusă spun ei, deci perfect legal -, bag seama că respectivii jurnaliști au rămas cu impresia că sunt valori ! Jurnaliștii ăștia sunt ca banii calpi.

Apar și politicienii. Cu jurnaliștii și moderatorii tâmpea poporul cu televizorul iar cu politicienii le fura agoniseala prin legi strâmbe sau prin cu dedicație.

A naibii declarație. Oare Dan Voiculescu ar da una la fel ?

Încă nu spune nimic de Liviu Mihaiu, cel care ar fi fost „marele beneficiar” al traficului de influență. Nici Liviu Mihaiu nu a spus nimic. El nu recunoaște că SOV l-a pus în funcție. Mihaiu spune că el a aflat că a fost ales să devină Guvernator al DD bla, bla, bla. Își apără și el reputația de „om important” al organizațiilor de tipul „uniți salvăm”. Acum iese la iveală că numirea lui, poate chiar temporară, a avut un scop precis, pecuniar, de afaceri, nicidecum de apărare a Deltei Dunării. Nici nu a prea făcut mulți pureci pe acolo. Probabil era din categoria „om bun la toate” pentru gospodăria boierului Sorin Ovidiu Vântu.

Nu spune aici mare lucru însă lasă de înțeles că a spus procurorilor ce au dorit aceștia să audă. Iar de aici, de la faptul că SOV spune procurorilor cam tot ce știe, ba chiar ar avea de gând să aducă în țară nu știu ce filmulețe cu politicieni și alți oameni de seamă care i-au pupat condurii, s-a revărsat cornul abundenței informațiilor.

Mihai Seplecan, fost „serv” al lui Horia Uioreanu la rândul lui fost senator al PNL, aflat în pușcărie pentru corupție, afirmă pe o pagină de Facebook că și el a cărat genți cu bani pentru locuri la Senat iar Bogdan Olteanu era „primitorul”. Asta se întâmpla demult, nu spune când, însă probabil că până în anul 2008 când au avut loc alegerile parlamentare iar președinte al PNL era nașul lui Olteanu, Călin Anton Popescu Tăriceanu. Ptiu, drace !

După ce s-a mirat ca proasta'n târg, iese și Traian Băsescu la „microfon” și confirmă scenariul procurorilor că milionul pentru Bogdan Olteanu a fost transferat de la o firmă din Cipru a lui SOV la o bancă din Bulgaria de unde au fost scoși cu țârâita, câte 300.000 odată și au fost aduși în România. Ei bine, la asta am niște mici probleme. Să le spun.

Nu știu ce legi or fi fost în Bulgaria anului 2008 dar să accept ideea că bulgarii nu au urmărit sacoșa cu bani, nu se poate. Erau prea mulți ! Banca aia din Bulgaria nu trebuia să raporteze scoaterea unei asemenea sume ? Câți bani aveau voie bulgarii să țină la saltea, în valută ? Aici este o problemă ! Dacă bulgarii au știut și au lăsat banii să treacă frontiera, înseamnă că banii aceia erau urmăriți și în România. Colaborarea româno-bulgară pentru combaterea infracțiunilor transfrontaliere - SECI. De aceea poate spune Băsescu că el a știut de aceste extrageri din Bulgaria. Dacă acei bani au ajuns la Bogdan Olteanu, de ce nu a intrat Bogdan Olteanu la „beci” de atunci ? Ba, mai mult, ajunge și viceguvernator la BNR !

Băi, frate, băi ! Voi ne luați de fraieri ?!

Pe lângă toate astea, hoarda jurnaliștilor a sărit în apărarea lui Liviu Mihaiu, cel pentru care s-a dat un milion de euro șpagă să fie numit în funcție. Hai bine, cât produceau cele două benzinării plutitoare ? Ce trafic pe Dunăre, în special în Deltă, ar fi justificat benzinăriile ? În cât timp își scotea SOV banii ? Este evident că acele două benzinării nu sunt suficiente. În spatele afacerii sunt alte alea. Probabil că Delta Dunării era doar justificarea unor „consumuri” în alte evidențe contabile. Nu este exclus ca procurorii să ia la socotit activitatea în deltă a benzinăriilor și să constate că circulația ambarcațiunilor cu motoare pe benzină este la concurență, anual, cu traficul din București. În loc de 1000 de ambarcațiuni cu motor pe benzină au circulat 1.000.000 cel puțin !

Să fi venit momentul să îi aflăm, cu nume și prenume, pe toți lingăii nației ? Nu ar strica. Am avea șansa să scăpăm de niște lichele. Și din jurnalism dar și din clasa politică.

Am rămas tablou la o altă reacție. Clotilde Armand scrie și ea „candid”. Liviu Mihaiu a fost în echipa care a făcut laudatio lui Nicușor Dan din întâmplare ! Pentru că membrii USB erau într-o ședință (O !), echipa de pupincuriști sorosiști a fost completată cu Liviu Mihaiu luat de pe stradă, bag eu seama, el nefiind membru al USB, după cum spune Clotilde. Iar în platoul TV, dintre toți lăudătorii prezenți, tocmai Mihaiu a avut rolul cel mai important ! Ne-am dat dracu' !

Niciun comentariu: