miercuri, 7 iunie 2017

Dă'și mie ... like


Senzații tari. Ca să vezi și să nu crezi. Susținătorii care ... nu există dar participă la mulțimea imensă a like-urilor date postărilor de campanie.

TNL Sibiu, CSL Cluj, TNL Cluj, OFL Cluj, Altala Hotel dar și Ionel Bogdan (acesta este real) președintele PNL Maramureș. Ca un „patron” în mijlocul conturilor false cu care înmulțește „admiratorii” candidatului Cristian Bușoi.

Mai sunt probe.


Aici apar conturile false ale OFL Arad, TNL Arad, TNL Alba, OFL Galați, OFL Alba, TNL Galați. Bine, în frunte este „patronul” de la Maramureș.


Cineva a sunat însă, ce să vezi, cei reali nu știau că au dubluri.

M-am uitat și eu să văd paginile „comunităților” care îl susțin pe Cristian Bușoi și ... surpriză ! Nici o asemănare !

Mi-am amintit de titlurile de la gazeta de propagandă a candidatului Cristian Bușoi, PSNews: organizațiile din țară îl susțin pe Cristian Bușoi cu mult ... bla, bla, bla.

Păi, să ne fie cu iertare, dar dacă acele conturi false, goale pușcă, reprezintă susținătorii lui Cristian Bușoi, nu trebuie să ne mire rezultatele în CDJ-urile unde nu se fac ... șmecherii.

Ieri seară, am aflat astăzi (?!), s-a votat pentru moțiuni la noi, în organizație. Câștigător Bușoi la un scor fenomenal !


Dar tot ieri, am fost informat că Ludovic Orban își va prezenta și susține moțiunea probabil săptămâna viitoare ! Se pare că nu a mai fost să fie. Trebuia urgent să se obțină cele 10 CDJ-uri pro-moțiune Bușoi în mod urgent pentru a mai încuraja oamenii să îi dea votul ! Pentru că, se pare, Cristian Bușoi nu mai păcălește pe nimeni. Chiar dacă Jurnalul lui Voiculescu îi ia interviu lui Crin Antonescu care afirmă ferm că alegerea lui Ludovic Orban este o greșeală !

Cred că cineva a candidat degeaba. Când te pretezi la astfel de mânării, nu meriți să câștigi. Pentru că tot așa te vei comporta și în fruntea organizației de vei ajunge !

Niciun comentariu: